Щоденник курсів

Понеділок . 10 вересня.

   Сьогодні розпочалися курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів за програмою " Медіаосвіта та медіатворчість у позащкільній освіті"
Знайомство з  групою було цікавим та змістовним. Кожен  учасник курсів представляв себе.
Також ми об*єднувалися у групи та презентували свої риси та навички.


Дуже цікавою та пізнавальною була еволюція медіа. Я отримала багато цінної інформації про розвиток медіа від  самого її  початку і до теперішнього часу. Чесно кажучи, я ніколи не знала, що розвиток медіа почався із наскельних малюнків. Дуже цікаво!!!



Вівторок. 11 вересня.

Сьогодні новий день розпочався досить жваво. Ранкова кава додала бадьорості та гарного настрою. І з новими силами я визначала роль медіа у своєму житті. 
 Проаналізувавши  24 години мого життя , зробивши аналіз часу який займає медіа , зробила висновок ( порівняно із сусідкою по парті (27 год) у мене є час для себе та родини.)

Складною для мене виявилося створення інтелект - карти за допомогою ресурсу Xmind. З такою програмою я працювала вперше. На мою думку дійсно створюючи таку карту фіксуєш свої  думки. Це сучасний та простий інструмент, незамінний для швидкого опрацювання великих об’ємів інформації, зручного запам’ятовування, розвитку асоціативного мислення, розробки проектів та планів дій, прийняття рішень. Карту склала. Ще працювати  та працювати.


Середа. 12 вересня.

 Середа виявилася насиченою та швидкоплинною. Лекції  закінчились .... я навіть не зрозуміла чому так швидко. А це завдяки нашим лекторам. Розпочалося все із створення педагогічного блогу, наповнення сторінок інформацією. Працюючи у блоці, я зрозуміла що це один із засобів активної освіти й самоосвіти, що допомагає поєднати традиційне навчання з новими ефективними формами,це платформа для самореалізації, розкриття власного творчого потенціалу.
Цікава руханка - активний відпочинок



Працюємо цікаво та весело.














    Дуже вдячна Лисоколенко Т.В. за знайомство з медіаризиками. Ніколи не замислювалася про те наскільки  це важливо та небезпечно для дітей.
          Сучасні діти звикли до екранів, змалку полюбляють фотографуватися й ставати героями відеосюжетів. Вони дорослішають у світі, де медіа стали невід’ємною частиною повсякденного життя. Віртуальний простір для них – це зовсім інший світ, і тільки дорослі – батьки чи учителі – можуть захистити дітей від небезпек у ньому.
Так було цікаво, що не зробила не одного фото!!!!

Четвер. 13 вересня.

Багато нового дізналася про експерементальну діяльність навчального закладу в рамках медіаосвіти.

Лекція була повчальною.
І знову я у захваті від лекції. Це контент - аналіз медіатекстів. Ми проводили аналіз  фільму Цирк Батерфляй.  Цей фільм я побачила вперше у житті, отримала масу вражень від перегляду самого фільму, а також навчилася аналізувати події та цінувати життя. В першу чергу, даний фільм про віру в свої сили і можливості. Він з тих, що змушують дивитися на життя інакше - бути добрішими і сильніше духом. Потрібно завжди вірити у свої сили!!!

        На взаємодію із різноманітними медіа (преса, радіо, кіно, телебачення, Інтернет) припадає вагома частка вільного часу педагога та учня, чим зумовлюється їх значний вплив. І саме тому є актуальною проблема формування медіаграмотності та критичного мислення.







Таким чином в  неперервній освіті педагога  дуже важливим є формування медіаграмотності та критичного мислення .Впровадження в освітній процес методичної системи з формування медіаграмотності  дозволить підготовити кваліфікованих спеціалістів нового рівня, які зможуть критично аналізувати наявні медіаресурси та створювати нові, при цьому будуть здатні до самостійної творчої діяльності у медіасередовищі. Дуже сподобалась лекція. Отримала багато нової інформації.



П*ятниця. 14 вересня.

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». І сьогодні на моєму шляху створення web - квестів та використання їх у освітній діяльності.

Пройшовши цей шлях  я зрозуміла що використання квестів дає змогу урізноманітнювати  навчальний процес, активізує пізнавальну діяльністі учнів, розширює  сфери їх інтересів. 
Гра у web - квести    допомагає учню знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати, розв'язувати поставлені завдання, розвивати пізнавальну діяльність і формувати ключову компетентність.


Робочі моменти 





А яке навчання без кави  та жартів? 
Колега та слухач курсів Юрій









Дуже дякую всім Педагогам, Викладачам за цікавий та насичений  тиждень!!! Я отримала багато цінної та нової інформації , здобула багато знань та навичок.

Понеділок . 17 вересня


Розпочався другий тиждень курсів з медіаосвіти. Сьогодні ми аналізували дитячу медіатворчість. Мені дуже сподобалися відеороботи соціальної реклами. Діти дуже відповідально ставилися до виконання робіт. Переглядаючи їх розумієш як діти глибоко сприймають речі на які дорослі навіть не звертають уваги. Цікавою для мене була інформація про різноманітні медіаконкурси.

  




Дуже нотрібною стала лекція « Проектна діяльність». Я отримала багато цінної інформації щодо написання навчального проекту. В процесі роботи ми визначили складові створення проекту від проблеми до представлення результату. Дуже потрібною була інформація покрокового планування проекту. Були визнвчені конкретні дії, необхідні уміння та навички, необхідний інструментарій, результат та термін виконання. Робота в групах по створенню проекту стала закріпленням набутих знань.









Вівторок 18 вересня.

Сьогодні я – телеведуча новин. З моїм колегою Юрієм ми проводили випуск щотижневої програми «Шкільні новини». Випуск новин вийшов далеко не з першої спроби. Це виявилося не так просто. Дивлячись на екран телевізора все виглядає дуже легко, а у нас все вийшло дублі на п'ятому. В процесі роботи над випуском новин ми взяли інтерв'ю у куратора курсів Катерини Рижій, зняли сюжет про погоду та познайомили слухачів з новинами регіону.

Дуже мене вразили юні журналісти що стали на сьогодні нашими вчителями. Діти давали нам поради щодо роботи у кадрі, роботою з фото та грою світла. Практикум пройшов у чудовому настрої та на позитиві. У нас вийшов чудовий випуск новин.



















Середа 19 вересня




Сьогодні нас радо зустрічав ДЮК « Веснянка». Ми створювали мультфільм у техніці перекладної анімації « Вороне где-то Бог…».  Робота була довгою та кропіткою. Одна хвилина мультика  - 6 годин кропіткої роботи над персонажами, ескізами  та монтажем.





Четвер 20 вересня 

Робочі моменти створення газети . Було цікаво попрацювати редактором та фотографом одночасно. Аналіз зроблених  мною фото став для мене дуже змістовним . Дійсно коли  їх аналізує  професіонал, вказує тобі на речі на які ти навіть не звертав увагу це дуже цінно. Я вражена. Дякую.







Немає коментарів: